Меню сайту

Категорії розділу
Мої статті [0]
Колосок [32]
Журавлик [21]
Ромашка [18]
Соняшник [49]
Ялинка [43]
Ластівка [42]
Дударик [25]
Сонечко [18]
Калинка [25]
Буратіно [2]
Рукавичка [5]
Метелик [10]
"Магія мови" [6]
"ІКТ" [2]
"Україночки" [2]
"Перші сходинки" [4]
"Країна фантазерів" [1]
Новини вересня [13]

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна

Реєстрація

Вхід
Вітаю Вас Гість | RSS


Заклад дошкільної освіти №2 "Оленка" м.Миргород


Вівторок, 11.08.2020, 18:45
Головна » Статті » Метелик

Заняття 20.05 Образотворча діяльність: ліплення

Образотворча діяльність: ліплення

Тема заняття: «Надійні помічники»

 

Мета:

  • розвивати дрібну моторику, пізнавальні здібності, вміння аналізувати, зіставляти, узагальнювати, робити елементарні висновки;
  • ознайомити з професією кухаря, його професійними обов`язками, а також предметами « помічнтками»;
  • створювати сприятливі умови для розвитку креативності дитини, прояву ініціативи, заохочення, збагачувати та підсилювати враження дітей поетичним словом та музикою;
  • вчити дітей відтворювати образи довкілля та запрооновані форми предметів у ліпленні.

Матеріал:

  • фартушок, качалка, тісто(здобне, солоне, можна пластилін,якщо немає можливості), ягоди або павидло для начинки( для пластиліну іграшкове), піднос.

Хід заняття

  1. Психогімнастика.Виділіть простору кімнату, де можна було б вільно рухатися під музику. Коли музика стихає, дитина зупиняється й слухає тишу. Тихим голосом даємо дитині вказівки, які виконуються по-черзі: покрути головою вліво( вправо),заплющ очі, підніми праву(ліву) ногу , присядь, приляж на килимку, послухай тишу…
  2. Запропонуйте почати з приємного і переглянути казку «Колосок» (1982 року)

  1. Бесіда за змістом казки.

Поцікавтеся у малят:

  • Хто є героями казки?Хто вони такі?Як називається казка?
  • Мишенята дуже веселі та кмітливі, але що ж не так.Чому Півник образився на них і не хоче з ними дружити, як вважаєш?
  • Правильно, Мишенята тільки те й робили що гуляли, співали і танцювали і зовсім не допомагали Півнику. Але вони його дуже люблять, адже він їхній найкращий друг і вони вирішили зробити йому подарунок власними руками: спекти пиріжки (ваш варіант). От тільки вони ж не вміють цього робити, адже за них завжди все робив Півник. Тому вони й пищать просять нас про допомогу.
  • Давай власним прикладом покажемо, як треба трудитися і допоможемо Мишенятам виправитися. Наліпимо і напечемо смачних пиріжків.
  1. Загадка про професію кухара.
  • Хто ж нам підскаже рецепт тіста?

 

Хто на кухні хазяйнує?

Хто каструлями керує

І з ножем працює вправно?

Хто смачні готує страви,

Пиріжки пече рум ‘яні,

Варить борщ смачний, духм’яний,

Не відтягнеш і за вуха?

Хто ж цей майстер? Звісно …

 

               (Кухар)

 

  1. Розповідь про кухара. Зачитайте дітям про професію кухара(відео1) або дайте переглянути коротенке відео (відео2) Можна пояснити своїми словами.
  1. Фізкультхвилинка.
  • Необхідно трішки перепочити і зняти напругу з очей та можливість трішки побешкетувати дитині(щоб мінімілізувати негативний вплив від відео запропонуйте повторювати за Вами, музика нехай лунає)

  1. Мотивація дитини, заохочення до виконання завдань.

Що нам потрібно для роботи?Дайте поміркувати дитині, можливо навіть вибрати необхідне самостійно. Задавайте запитання - підказки. Можна дістати Вашу книгу рецептів, продемонструвати дитині, зачитати, що необхідно для приготування.

Наприклад: як має виглядати кухар щоб не замастити одяг; що необхідно вдягти щоб в тісто не потрапило волосся; який посуд взяти, які продукти…

  1. Пальчикова гімнастика.

Перед тим як приступати до роботи не менш важливим є також підготовка пальчиків та кистей рук до роботи, так сказати «розігрів м’язів». Перегляньте відео варіант та повторіть з малям.

  1. Показ етапів ліплення:
  • тісто розділити на частини і з них скатати джгути, які потім ділимо на частини, що відповідатимуть розміру пиріжків та комфортному ліпленню дитячих рук)
  • коловими рухами долоні, розкачуємо шматочки тіста в кульки;
  • розплюскуємо пальцями кульку в плоский диск;
  • накладаємо начинку на одну половину диску іншою частиною накриваємо і защипуємо пальцями краї;
  • перекладаємо вироби на деко та змащуємо яєчним жовтком;

(ставимо вироби до духової печі, але без допомоги малят; розповідаємо про техніку безпеки)

  1. Підсумок заняття.

Обов’язково похваліть свою дитину. Запишіть з малюком коротеньке відео-звернення до мишенят Круть та Верть. Нагадайте, як вони себе поводили і як можна виправитися. Зауважте, що треба один одному допомагати і завжди підтримувати!!!

Смачного!

 

Категорія: Метелик | Додав: dnzolenka (20.05.2020)
Переглядів: 36 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт

Пошук

Друзі сайту
  • Офіційьний блог
  • uCoz Спільнота
  • FAQ по системі
  • База знань uCoz

  • Copyright MyCorp © 2020 uCoz